Stebekite musu naujienas
Pirmieji sužinokite apie naujienas ir akcijas !
Facebook Pagelike Widget
  • Krepšelyje nėra jokių produktų.
Title Image

Pristatymo ir grąžinimo sąlygos

Pristatymas

▫ Prekes pristatysime Pirkėjo užsakymo pateikimo metu nurodytu adresu.

▫ Prekės pristatomos per terminą, nurodytą prie konkrečios prekės. Išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas nedelsiant susisieks su Pirkėju ir suderins prekių pristatymo sąlygas bei terminus. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

▫️ Pildydamas užsakymo informaciją, Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių pristatymo variantų:

a)   prekių atsiėmimas nurodytose Pick up vietose (punktuose);

b)   prekių pristatymas Pirkėjo nurodytu adresu per kurjerių tarnybą. Pristatymas į Kuršių neriją yra įmanomas tik suderinus atskirą mokestį ir sąlygas;

c)    prekių pristatymas į Pirkėjo pasirinktą terminalą. Pasirinkus šį pristatymo būdą, prekės Pirkėjui bus pristatytos į Pirkėjo nurodytą terminalą, kurį Pirkėjas pasirinks iš terminalų sąrašo. Pirkėjas prekes iš terminalo galės atsiimti vadovaudamasis terminalo taisyklėmis.

▫ Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats, nebent iš anksto nurodoma kitaip. Tuo atveju, kai Pirkėjas pats negali priimti prekių, o prekės pristatytos nurodytu adresu, vadovaujantis pateikta informacija, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

▫ Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su prekes pristatančiu asmeniu (kurjeriu) patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo faktą patvirtinančiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo arba asmuo, nurodytas punkte aukščiau, išskyrus vežėją, priima prekes.

▫ Apie pastebėtus siuntos (ne prekės) trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, prašome informuoti  mus el. paštu: info@dizera.lt. Tokiu būdu prisidėsite prie mūsų paslaugų kokybės gerinimo. Siuntos trūkumai, kurie neįtakoja prekės naudojimo, prekės išvaizdos, sugadinimo ir pan., nesuteikia teisės grąžinti prekės.

▫ Prekių pristatymas vykdomas Prekių pirkimo-pardavimo taisyklėse (https://www.dizera.lt/?page_id=5814) nustatyta tvarka.

Grąžinimas

▫ Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“ patvirtintose Mažmeninės prekybos taisyklėse, CK 6.22810 ir 6.22811 str., 6.362 str. ir Pirkimo-pardavimo taisyklėse (https://www.dizera.lt/?page_id=5814) nustatyta tvarka.

▫ Jei Pirkėjas nusprendžia grąžinti prekes, išskyrus toliau nurodytus atvejus, kada prekės negrąžinamos, nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, Pirkėjas apie sprendimą grąžinti prekes informuoja Pardavėją el. paštu, nurodydamas pageidaujamas grąžinti prekes ir užsakymo numerį.

▫ Pardavėjas, gavęs Pirkėjo informaciją apie grąžinamas prekes ir įvertinęs, kad prekės pagal Pirkimo-pardavimo taisykles gali būti grąžinamos, pateikia Pirkėjui prekių grąžinimo formą, kurią Pirkėjas įsipareigoja užpildyti ir pateikti Pardavėjui ne vėliau kaip per 2 (dvi) kalendorines dienas. Gavęs Pardavėjo patvirtinimą dėl teisės grąžinti prekes, Pirkėjas ne nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas, grąžina prekes Pardavėjo patvirtinime nurodytu būdu ir adresu.

▫ Pardavėjas, gavęs Prekes aukščiau nurodyta tvarka, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus už Prekes.

▫ Pirkėjas negali grąžinti šių prekių:

a)   baldų;

b)   šviestuvų;

c)    patalynės;

d)   kitų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“ patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių 17 dalyje nurodytų prekių, nebent Pardavėjas sutinka su prekių grąžinimu;

e)   pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, iš katalogo užsakytų prekių, prekių, prie kurių Parduotuvėje yra nurodyta: „išankstinis užsakymas“, arba prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms;

f)     prekių, kurios negali būti grąžinamos atsižvelgiant į jų savybes;

g)   elektros prekių;

h)   kitų prekių, kurios patenka į negrąžinamų prekių sąrašą pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

▫ Grąžinamos prekės turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos, nepažeistos etiketės, nenuplėštos prekių apsauginės plėvelės ir kt., tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gautos, pateikiant prekių įsigijimą patvirtinantį dokumentą – sąskaitą. Už grąžinamų prekių tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.

▫ Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu būdu ir adresu, kurie yra nurodyti pirkėjo gaunamame grąžinimo patvirtinime, kaip nurodyta Taisyklių 6.10 punkte.

▫ Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą.

▫ Visos su prekių grąžinimu susijusios siuntimo ir pristatymo išlaidos tenka Pirkėjui.

▫ Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos, įskaitant, bet neapsiribojant, jeigu Pirkėjas grąžina prekes, prieš tai negavęs patvirtinimo iš Pardavėjo šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.